קופינג – אבני שפה לבריכות שחייה

בחירת קופינג ואבני שפה לבריכות

בשנים האחרונות, בעלי בתים פרטיים ובעלי צימרים רבים ברחבי הארץ מתקינים בריכות שחייה מעוצבות בחצר הבית או הנכס. בריכת שחייה משדרגת את איכות החיים ומעלה משמעותית את שווי הנכס. כדאי לדעת כי בעת תכנון בריכת שחייה והתקנתה בבית, במועדון ספורט, בצימר, בבית הארחה ובכל מקום אחד, יש לקחת בחשבון גם את נושא הרחבה המקיפה את הבריכה. רחבת הבריכה כוללת שני חלקים עיקריים: אבני ריצוף, לרוב מאבן טבעית, המיועדות לרחבה המרוצפת מסביב לבריכה, וקופינג – אבני שפה המקיפות את בריכת השחייה.

קופינג – אבני שפה מעוצבות לבריכה

בעת בחירת קופינג – אבני שפה לבריכות יש לקבל החלטה חשובה: מאחר שאבני השפה נמצאות במגע מתמיד עם המים, עליהן להיות באיכות גבוהה כדי להבטיח עמידות לאורך זמן. כמו כן, ראוי לציין כי התקנת קופינג מחייבת מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, כיוון שיש לדאוג לשיפוע קל כדי לנקז את המים חזרה לבריכה. כמו כן, חשוב לבחור אבני שפה בהתאם לעיצוב הבריכה כדי ליהנות ממראה יוקרתי וייחודי. יש מגוון רחב של קופינג – אבני שפה לבריכות, וחשוב לבחור באבני שפה המתאימות לצורת הבריכה ולגווניה. ריצוף איכותי של קופינג ואבני שפה מבטיח מראה מושלם ויוקרתי של הבריכה, תוך עמידות גבוהה בפני נזקי המים שאבני השפה באים עמם במגע תמידי.

ריצוף בריכות באבני שפה והנחת קופינג – תכנון מקצועי ועבודה קפדנית

לאחר בחירת אבני השפה לבריכה הביתית או הציבורית, יש לוודא כי אנשי מקצוע מנוסים מתקינים את הקופינג, כדי לדאוג לניקוז יעיל של המים חזרה לבריכת השחייה וכדי למנוע חבלות גופניות ונזקים אחרים. חשוב לזכור כי מעבר לניקוז, אבני השפה מונעות גם היקוות מים בשטח המרוצף מסביב לבריכה ויש להם גם תפקיד חשוב באיטום ובמניעת חדירת מים, העלולה לגרום נזק לתשתיות של הבריכה. חברת שיש קדם מתמחה ביבוא ואספקה של אבן טבעית ואבני חיפוי לבריכות שחייה. טלפונים ליצירת קשר: 04-6523911 , 04-6404975

תוכן עניינים

להזמנת אבן או שיש
לפרוייקט בנייה

התקשרו 04-652-3911
או השאירו פרטים ונחזור אליכם