היתרונות של אבני מדרך


אבני מדרך לחצר הבית

נוחות ושמירה על הניקיון

אבני מדרך הם לא רק קישוט אלא אמצעי למניעת התלכלכות הבית. ישנם הרבה מצבים שבני הבית רוצים לנוע החופשיות מהחצר לבית ומהבית לחצר, הבעיה היא שהנעליים מתלכלכות בבוץ ואז גם הבית מלכלכך. הבעיה חמורה שבעתיים כאשר מדובר בילדים קטנים שמתנהגים יותר בספונטניות. כל העיסוק בבוץ מבזבז זמן יקר ומכביד על ההתנהלות היום יומית. אבני מדרך הם פתרון מעולה לבעיה. כמו כן, אבני מדרך גם לא מכבידים על התנועה בבית. לשם ההשוואה, אגרטלים בנמצאים בצידי המדרגות בבית לעתים מכבידים על התנועה בבית וכאשר הילדים משחקים ומתרוצצים אנה ואנה, האגרטל עלול ליפול ולהישבר.

חסכון בעלויות

ישנם מקרים שבהם דווקא האבן הטבעית יותר זולה מאשר המתועשת. כמו כן, ריצוף הדרך לגינה באבני מדרך ניתן ליצור בצורה ספונטנית, דהיינו פשוט לקחת אבנים שנמצאים בחצר הבית ולשלבם בתור אבני מדרך, כמובן שניתן לשלב אבנים קנויות עם אבנים מאולתרות. לצורך קבלת הצעת מחיר ניתן לפנות אלינו לחברת שיש קדם , מספר הטלפון שלנו 04-6404975, ונשמח לעמוד לשירותכם.

גמישות בעיצוב הבית

ניתן לגוון וליצור עיצובים יצירתיים. כך למשל, אפשר לשים אבני מדרך בצבעים שונים ולעצב אותם בהתאם לסגנון של הבית ובהתאם לנוחות של דיירי הבית.

אווירה טבעית ומראה מרשים

אבני מדרך משרים תחושה של פעם. אבני מדרך מהווים עוד נדבך בדרך לעיצוב בית בסגנון טבעי קלסי. ישנם לא מעט אבני מדרך בעלי עיצוב מרשים ויוקרתי. כל מי שמעוניין לשלב בחזית הבית ריצוף חוץ באבן הרי שאבני מדרך הם פתרון מעולה.

להזמנת אבן או שיש
לפרוייקט בנייה

התקשרו 04-652-3911
או השאירו פרטים ונחזור אליכם