שיש ק.ד.מ – ייבוא שיש

שיש ק.ד.מ - יבוא שיש ואבן טבעית, יבואני שיש

חברת שיש ק.ד.מ הינה החברה הגדולה והמובילה בארץ בתחום של יבוא שיש ואבן, עיבוד שיש ושיווקו. חברתנו מציעה מגוון רחב של מוצרים איכותיים וייחודים, החל מאבן טרברטין מעובדת, שיש לריצוף ובמבחר סוגי אבן ושיש לחיפוי.

אנו עובדים עם חברות קבלניות, אדריכלים וקבלני שיפוצים פרטיים, וכן לקוחות פרטיים הבונים את ביתם, ומעוניינים באבן טבעית ואו שיש, וביכולתנו לספק שיש ואבן איכותיים במבחר רחב ובכמויות גדולות בכל רחבי הארץ.

לתיאום פגישה והזמנות התקשרו: 04-6404975 או השאירו הודעה באתר ונחזור אליכם בהקדם.

מחלקת הייבוא שלנו מספקת מוצרי אבן ושיש המיובאים מאיטליה, ספרד, מצרים, טורקיה וסין הן לחיפוי והן לריצוף.

מלבד יבוא שיש, אנו מתמחים בעיבוד ומכירת אבן מקומית.

שיש קדם - מאז 1978

שיש ק.ד.מ הוקמה בשנת 1978 ע"י דדו ישראל. לחברה מוניטין מרשים של 43 שנים בענף האבן והשיש, הן בתחום הפרוייקטים והן בתחום הבנייה הפרטית. שיש ק.ד.מ ממוקמת בעפולה על שטח של כ- 3 דונמים הכוללים מפעל לחיתוך, עיבוד ואריזת אבן ושיש, מחסן רחב ידיים ואולם תצוגה מרהיב.

יבוא שיש לריצוף פנים וחוץ

כיום, שיש הינו חומר פופולארי מאד בבתים – הן עבור עיצוב חוץ והן עבור עיצוב פנים. אנחנו יכולים להשתמש בו מתי שרק צריך – הצורה הנפוצה היא אמנם שיש בשביל חדר האמבטיה או שיש עבור מטבחים, אולם כיום ניתן למצוא גם שיש למדרגות או אפילו שיש לריצוף של כלל הדירה.

אבל מדוע שיש הוא נפוץ כל כך? שיש הוא למעשה תרכובת של מינרלים שונים, שעובדו ע"י הטבע לחומר אחד. השיש במקור נראה כמו כל אבן, אולם עבודת הליטוש אשר עושים לו בתעשייה, נותנת לו את המראה של שיש שאנו מכירים. שיש נראה מצד אחד מאד טבעי – השילוב של מינרלים שונים, ושפע הצבעים גורמים לו להיראות מאד טבעי מצד אחד – אבל עבודת הליטוש המוקפדת שהוא עובר, נותנת לו גם מראה מאד "נקי" ומודרני, שיכול להתאים להרבה בתים.

שימושים שונים של שיש

ציינו כי שיש משמש אותנו כיום למתן פתרונות שונים בתוך הדירה. לדוגמא, כיום אחד השימושים אשר מאד פופולאריים הוא שיש לריצוף של כל הבית. שיש לריצוף הוא שיטת ריצוף מאד פופולארית משתי סיבות. ראשית, שיש לריצוף יוצר את המראה הייחודי שכבר ציינו בפסקה הקודמת – השילוב של המראה של האבנים ביחד עם הליטוש המוקפד. בנוסף לכך, אחד היתרונות של שיש לריצוף על פי שיטות אחרות הוא האפשרות הפשוטה מאד לתחזק אותו – אם חלילה נשרט שיש לריצוף, ניתן פשוט להזמין לו ליטוש מחדש, ולאו דווקא להחליף אריחים.

שימוש פופולארי נוסף של שיש הוא שיש למדרגות. כמו כל סוג של שיש, גם שיש למדרגות נותן למדרגות מראה יוקרתי ומיוחד שמושך תשומת לב. בנוסף, שיש למדרגות הוא חומר מבוקש משום שהוא עמיד מאד וגם מתאים לסוגים שונים של מדרגות.

קצת על התמחות שיש ק.ד.מ בתחום חיפוי שיש ואבן:

מה זה בכלל חיפוי שיש וחיפוי אבן?

השימוש בשיש ובאבן לחיפוי היה פופולארי מאד בימי העבר – בהם נהגו פשוט להעמיד אבנים אחת על השנייה ובאמצעות חומרים פרימיטיביים להצמיד אותן אחת לשנייה. 

ריצוף חיצוני ופנימי בשיש ובאבן נעשה פופולארי מאד בשני העשורים האחרונים, והפך לאחת מהצורות המובילות ביותר לעיצוב קירות. השילוב של אבנים בעלות מראה עתיק עם היתרונות של הבנייה המודרנית – הופכים את החיפוי לצורה מועדפת לא רק בבתים פרטיים אלא גם בבתי עסק במגזר הציבורי ואף במבנים רשמיים של המדינה, בשל המראה היוקרתי והמיוחד.

מפיקים תועלת מתוך אבן לחיפוי

עיבוד שיש ועיבוד אבן מקנה לאבן יתרונות רבים שאינם שייכים אך ורק לעולם האסתטי. הידעתם, כי חיפוי של אבן מעובדת היא שיטה שגם חוסכת בחשמל? ממש כך – אבן לחיפוי ושיש מעובד הינם חומרים מאד מבודד.

עיבוד שיש ועיבוד אבן למטרות ריצוף חיצוני מסייע ליצור סביבה מבודדת יחסית מפני פגעי מזג האוויר – וכך גם אם בחוץ חם או קר מאד – מזג האוויר בתוך המבנה אשר נעשה בו שימוש של אבן לחיפוי יהיה נעים יחסית, והטמפרטורה תישמר בתוכו ולא תשתנה בצורה קיצונית, כמו שאנחנו מכירים בבתים בעלי קירות רגילים. מאחר שהטמפרטורה בחדר לא משתנה –  אנחנו לא צריכים להשתמש במזגנים, תנורים או מאווררים, ובכך חוסכים לעצמנו אנרגיה בתוך המבנה.

הדבר יכול להיות מאד מודגש אם אנחנו משתמשים בשיטה של חיפוי אבן בתוך מבנה ציבורי – המימון של מזגנים עצומים, שפועלים כל היום עלול להיות מאד יקר – ונוכל כך לחסוך בכמות המיזוג המלאכותי – ולהסתמך על אבנים טבעיות.

בנוסף, הבידוד של השיש או של האבן יוצר גם בידוד לא רק ממזג האוויר בחוץ, אלא גם מלחות אשר יש בחוץ (דבר אשר לא נדיר במדינה כמו שלנו), וכן יוצר שיטה אטומה במיוחד מנזילות. כלומרזו גם שיטה של עיצוב קיר, שנותנת מראה מיוחד ויוצא דופן – וגם בעלת יתרונות פרקטיים רבים.

שיש קדם - יבואני שיש מובילים לבנייה בישראל

חברת שיש קדם הינה יבואן שיש מוביל. החברה מיבאת שיש ואבן טבעית המדינות כמו טורקיה, איטליה וסין, בהן קיים שיש איכותי ואבן טבעית ממגוון סוגים. בסל המוצרים של שיש ק.ד.מ תוכלו למצוא את כל סוגי האבן המקומית האפשריים לחיפוי וריצוף לרבות אבן חלילה, שיש חברון, גליל וכורכר בכל מידה וצורה אפשרית. יבוא שיש איטלקי, אבן טבעית או שיש מסין עושים רק עם שיש קדם.

לרשות המבקרים יעמוד צוות אדיב ומיומן אשר יענה על כל דרישותיהם. לתיאום פגישה: 04-6523911 ,04-6404975

תוכן עניינים

להזמנת אבן או שיש
לפרוייקט בנייה

התקשרו 04-652-3911
או השאירו פרטים ונחזור אליכם